Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský plán-zřízení malého podniku
Zbranková, Eva ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá podnikatelským plánem na založení nového malého podniku, specializujícího se na zdravý životní styl, který by vyplnil mezeru na trhu. Cílem je přiblížit počátek provozu podnikatelského subjektu, analyzovat konkurenci, uvést marketingovou strategii a soustředit se na cílovou skupinu zákazníků, ale také zhodnotit podnik z finančního hlediska.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Oháňka, Petr ; Koch, Miloš (oponent) ; Novák, Lukáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na posouzení informačního systému a návrh změn. Východiskem pro analytickou a návrhovou část byl teoretický základ dané problematiky. Použité metody jsou z prostředí projektového managementu. Výstupem této práce jsou rady pro organizaci, které by měli posílit slabá místa informačního systému. Dále implementace nástroje pro projektové řízení včetně potřebných financí i jeho alternativy. Všechny návrhy možných řešení jsou nasměrované na podnik, který působí v segmentu lidských zdrojů.
Podnikatelský záměr
Janíková, Veronika ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje vypracování a samotné tvorbě podnikatelského plánu, který by měl sloužit k založení penzionu v Městečku Trnávce. Teoretická východiska jsou formulována v druhé kapitole, kde jsou i vysvětleny různé pojmy pro správné porozumění dané problematiky. V další části je uvedena analýza současného stavu a vlastní návrh řešení podnikatelského plánu pro založení konkrétního podniku, ubytovacího zařízení Trnávský penzion. V závěru zhodnotím naplnění cílů práce a dochází zde k potvrzení či vyvrácení stanovené hypotézy.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti H SORTA s.r.o.
Hejlová, Veronika ; Zich, Robert (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na rozvoj obchodních aktivit společnosti H SORTA s.r.o., zabývající se prodejem strojírenského zboží. Cílem práce bylo zpracovat návrh možnosti rozšíření činností na základě vyhodnocení analýz vnějšího a vnitřního prostře-dí. Výsledky ukazují, že pro podnik je nejlepší uplatnit své silné stránky pro využití příležitostí. Závěrem práce jsou formulovány kroky pro zavedení nového sortimentu, který zajistí rozvoj firmy prostřednictvím zvýšení tržeb a povědomí o společnosti.
Marketing Mix of the Selected company at Sweden B2B market
Orgoníková, Marika ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
This diploma theses is focused on marketing mix of a selected company which operates in an international environment. .The diploma thesis consists of three parts. The theoretical part focuses on the description of basic characteristics and concepts which are related to given issue. The analytical part consists of analyses performed in both internal and external environment of the company WoodBag s. r. o. on the assumption of its future expansion to the Swedish market. Results that we achieved are stated in SWOT analysis. The final part is the draft part, in which recommendations and potential suggestions from perspective of marketing mix towards successful expansion of the company to the Swedish market with results from particular analyses and theoretical background are presented.
Krizový management podniku v energetickém odvětví
Jestřebecký, Jaromír
Jestřebecký, J. Krizový management podniku v energetickém odvětví. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Diplomová práce se zabývá krizovým managementem podniku, který podniká v energetickém odvětví jako dodavatel elektřiny a zemního plynu. Cílem práce je prostřednictvím nástrojů risk managementu, krizového managementu, analýz vnějšího a vnitřního prostředí podniku, identifikovat a kvantifikovat dopady sou-časné energetické krize a souvisejících legislativních regulací na hospodaření podniku. Následně budou navržena opatření pro snížení dopadů krize a budoucí nastavení činností podniku s ohledem na možné budoucí scénáře vývoje trhu.
Marketingová strategie ubytovacího zařízení
BERÁNKOVÁ, Tereza
Cílem této diplomové práce je vytvoření zjednodušené marketingové strategie pro vybrané ubytovací zařízení na základě teoretických poznatků, vytvořených analýz a dotazníku spokojenosti hostů. Za ubytovací zařízení byl zvolen rodinný Penzion Na Špičáku, který se nachází v Českém Krumlově. Diplomová práce vysvětluje termíny jako marketing, strategický marketing, marketingová strategie, strategický marketingový proces a další důležité termíny pro dobré pochopení tématu práce. Pro výzkum byly v práci zvoleny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, analýza konkurence, SWOT analýza a krátký dotazník spokojenosti hostů. Kvůli pandemii Covid-19 byla do práce přidána i analýza dopadů této krize na podobná ubytovací zařízení. Na základě výsledků z výzkumu a analýz je v práci nevržena zjednodušená marketingová strategie a opatření, která by měla vést ke zvýšení konkurenceschopnosti zvoleného penzionu.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Oháňka, Petr ; Koch, Miloš (oponent) ; Novák, Lukáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na posouzení informačního systému a návrh změn. Východiskem pro analytickou a návrhovou část byl teoretický základ dané problematiky. Použité metody jsou z prostředí projektového managementu. Výstupem této práce jsou rady pro organizaci, které by měli posílit slabá místa informačního systému. Dále implementace nástroje pro projektové řízení včetně potřebných financí i jeho alternativy. Všechny návrhy možných řešení jsou nasměrované na podnik, který působí v segmentu lidských zdrojů.
Marketing Mix of the Selected company at Sweden B2B market
Orgoníková, Marika ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
This diploma theses is focused on marketing mix of a selected company which operates in an international environment. .The diploma thesis consists of three parts. The theoretical part focuses on the description of basic characteristics and concepts which are related to given issue. The analytical part consists of analyses performed in both internal and external environment of the company WoodBag s. r. o. on the assumption of its future expansion to the Swedish market. Results that we achieved are stated in SWOT analysis. The final part is the draft part, in which recommendations and potential suggestions from perspective of marketing mix towards successful expansion of the company to the Swedish market with results from particular analyses and theoretical background are presented.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti H SORTA s.r.o.
Hejlová, Veronika ; Zich, Robert (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na rozvoj obchodních aktivit společnosti H SORTA s.r.o., zabývající se prodejem strojírenského zboží. Cílem práce bylo zpracovat návrh možnosti rozšíření činností na základě vyhodnocení analýz vnějšího a vnitřního prostře-dí. Výsledky ukazují, že pro podnik je nejlepší uplatnit své silné stránky pro využití příležitostí. Závěrem práce jsou formulovány kroky pro zavedení nového sortimentu, který zajistí rozvoj firmy prostřednictvím zvýšení tržeb a povědomí o společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.